Termeni și condiții

INFORMAȚII:
Site-ul web Inoglass.ro este administrat de S.C. FLODO SRL cu sediul social în Craiova, Str. Impăratul Traian Nr 213, bl. P4 parter, DOLJ. Număr de Înregistrare la Registrul Comerțului Craiova: J16/1727/2005, CUI 17894282
Site-ul comercializează produse doar pe teritoriul României.

ACCEPTAREA CONDIȚIILOR:
Utilizarea site-ului Inoglass.ro, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.
In situația în care nu esti de acord cu aceste condiții, îți solicităm să nu utilizezi site-ul nostru de internet. Inoglass.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări. Prin acceptarea Termenilor și condițiilor din prezența pagină îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea FLODO SRL SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale FLODO SRL SRL. Te poți dezabona oricând de la primirea acestor e-mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mailurilor primite sau marcând e-mailul ca și spam sau trimițând un e-mail către dezabonare@Inoglass.ro cu subiectul dezabonare.

DREPTURILE DE AUTOR:
Informațiile publicate pe Inoglass.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societații FLODO SRL SRL care administrează site-ul. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. Orice încalcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de e-mail contact@Inoglass.ro

INCHEIEREA CONTRATULUI:
Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul Inoglass.ro, cumpărătorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de societate FLODO SRL SRL – administrator site, respectiv prin telefon sau e-mail. Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmarii de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.
După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda consumatorului/cumpărătorului, fără o notificare prealabilă, iar acesta va primi înapoi banii încasați de societatea FLODO SRL, în termen de 7 zile. Totodată, ne rezervăm dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, în functție de disponibilitatea acestora în stoc. Ofertele și prețurile afișate pe site-ul Inoglass.ro sunt valabile maxim 12 ore. Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1 – 15 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plată, termen de plată). Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, prețuri. Termenul de procesare a comenzii este de 48 de ore lucrătoare. Produsele sunt disponibile în limita stocului. Produsele achiziționate din showroom în urma unei rezervări (online sau telefonice) sau direct de la punctul de lucru nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Rezervarea și ridicarea produselor din showroom nu reprezintă o comandă la distanță. În unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comandă specială, adrese cu kilometri exteriori, electrocasnice mari), se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plată care se va efectua prin transfer bancar.

LIMITARE RĂSPUNDERE Inoglass.ro:
Site-ul Inoglass.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea termenilor.
Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului Inoglass.ro, în totalitate sau parțial.

ANULARE COMANDĂ:
Inoglass.ro (administrat de SC FLODO SRL) și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor. În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, Inoglass.ro își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.
Rezervarea produselor la sediu este valabilă 2 zile. În cazul în care produsele nu sunt ridicate, rezervarea se anulează. SC FLODO SRL. face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preșuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, SC FLODO SRL are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:

Preturile afișate pe site-ul Inoglass.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
Produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc; 

Tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului; 

Datele furnizate de către Client/Cumpărator, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

GARANȚII:
Toate produsele sunt însotite de factură și certificat de garanție (producător sau vânzător). Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.
Garanția este de două tipuri:
a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate) și/sau
b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumparat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003. În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

LITIGII:
Eventualele litigii în legatură cu executarea contractului vor fi rezolvate între vânzător și consumator/client pe cale amiabilă, în caz contrar, parţile putându-se adresa instanței de judecată competențe de la sediul comerciantului/vânzătorului SC FLODO SRL, respectiv Judecătoria Craiova Dolj.

PROTECȚIA DATELOR:
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată  ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC FLODO SRL, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării produselor comandate.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator în scopul livrării produselor și sunt comunicate numai de către tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. Totodată, ai dreptul sa te opui prelucrării datelor personale care te privesc și să soliciți ștergerea datelor. Dacă unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugăm să ne informezi cât mai curând posibil.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta in orice moment Responsabilul Inoglass.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
prin e-mail la adresa: contact@Inoglass.ro
De asemenea, iti este recunoscut dreptul de a te adresa justitiei.
Poti consulta politica noastra legata de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.
Acest site utilizeaza cookie-uri
Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

MODALITĂȚI DE PLATĂ:
– numerar;
– ordin de plată;
– cu cardul online;
– în rate online prin intermediul (în curs de procesare) în toată țara;
cu cardul la sediul nostru – Cardurile acceptate sunt VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro).
Modalități de livrare:
curieri proprii în Craiova;
Fan Courier, Cargus, etc
Ridicare produse rezervate din showroom-ul propriu
*** Inoglass.ro nu vinde în străinatate.

TERMEN DE LIVRARE:
Termenele de livrare afișate pe site sunt orientative și se aplică doar în cazul comenzilor confirmate, dacă nu s-a convenit alt termen împreună cu clientul. Produsele cu ridicare din showroom vor fi rezervate maximum 3 zile din momentul confirmării comenzii.
Despre plățile prin card Avantaj
Sistemul de plată online este dezvoltat de către (în curs de procesare) și presupune efectuarea plăților prin intermediul cardurilor într-un mediu securizat. Plățile online efectuate pe site-ul nostru beneficiază de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod).
3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificarii cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această masură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).
În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizezi:
Numele posesorului de card
Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fața cardului, fară spații)

Data expirării cardului
Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura)
Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul tău, în condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului tău. Pentru efectuarea tranzacției pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele (în curs de procesare ). Site-ul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul tău.
În funcție de disponibilitate produsele pot fi:
În stoc – Avem mai mult de 3 bucăți în stoc.
Stoc limitat – Avem mai puțin de 3 bucăți în stoc.
In stoc furnizor – Produsul nu este disponibil în stocul din depozitul nostru, dar este posibil să fie în depozitul furnizorului. Dacă înregistrezi o comandă pentru acest produs, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului la furnizor și te va contacta în cel mai scurt timp.
În stoc partener – Produsul se află în stocul partenerului Marketplace care vinde acest produs și nu în stocul Inoglass.ro.
La comandă – Produsul nu este disponibil în stocul din depozitul nostru și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un produs care are în dreptul lui “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te va contacta ca să îți comunice când îți vom livra produsul.
Precomanda – Produsul nu este disponibil în stocul din depozitul nostru și nici în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un produs care are în dreptul lui “Precomanda”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta ca să îți comunice cand se poate livra.
Stoc epuizat – Produsul nu mai este disponibil în stocul din depozitul nostru sau în showroom-uri.
Stoc: întreabă – Furnizorul nu ne oferă informații de stoc, se va face o verificare manuală pentru a afla disponibilitatea produsului.
Momentan indisponibil – momentan nu putem procura produsul pentru că nu se gasește în stocul furnizorului.
Recomandat – reprezintă recomandarea noastră pentru produsele cu cel mai bun raport calitate preț din produsele comercializate de noi din această categorie.
Promo – produsul beneficiază de reducere de preț, la aceste produse nu se mai oferă alte discount-uri.
Ultimele bucăți – stoc de până la maximum 10 produse.
Nou – produsul a fost adăugat pe site în ultimele 15 zile.
Refurbished – a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător celui nou.
Retur produse
Pentru a returna produse te rugăm sa urmezi pașii de mai jos:
Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
Completează formularul de retur și așteaptă să fii contactat de colegii noștri
Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost inștiințați că au fost trimise și cele cu un ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri
Termeni și condiții
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Inoglass.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Inoglass.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Inoglass.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
Excepții:
Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
Licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
Produsele pentru îngrijire personală, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igienă intimă și produsele pentru igienă dentară pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
Extensii de garanții etc.
CD-uri desigilate
Poți returna anvelopele, jantele, produsele de electrică auto, cele de întreținere & cosmetic auto dacă nu le-ai folosit, însoțite de eticheta originală, nedeteriorată și celelalte elemente de identificare atașate
Căști intraauriculare
Saltelele, decorațiunile și obiectele textile se pot returna doar dacă sunt sigilate sau nu au fost îndepartate etichetele acestora
Asigurările auto
Jucăriile, produsele pentru copii & bebe și produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
Cărțile care prezintă urme de utilizare.
Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuării plății în avans, nu pot fi returnate (în această categorie intră și sistemele Diaxxa și cele asamblate la cerere)
DE REȚINUT!
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorari sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. (informații aici)
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.
Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Fan Courier sau Cargus în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizică pe persoana juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanța eliberată de către firma de curierat pe persoana juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încarcătoare, cartușe imprimantă, folii de protecție, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.
Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să accesați pagina de reclamații.
Retur 24h
Prezentul regulament se aplică pentru produsele achiziționate prin comerț direct (din magazin) care întrunesc condițiile relatate mai jos.
Daca ai achiziționat un produs direct din magazin și te-ai răzgândit, îl poți schimba! *
Ai 24H de la achiziție să ne notifici și încă 24H ca produsul să ajungă în posesia noastră (după procesarea și acceptarea solicitării).
Produsele se aduc personal pentru verificare la punctul nostru de lucru, de luni până joi, în intervalul orar 11:00 – 13:00 sau 14:00 – 17:00.
Produsele eligibile pentru retur trebuie să fie:
ușor vandabile**
nefolosite/nemontate
în ambalajul original (complet, fără înscrisuri)
însoțite de documentația completă (manuale, cd-uri, stickere, etc)
însotite de cadourile (sigilate) oferite la momentul vânzării
Service & Garanții

GARANȚIA PRODUSELOR
Produsele comercializate de magazinul online – Inoglass.ro provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție natională susținută de unități service autorizate ale partenerilor Inoglass.ro sau ale producătorilor.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
În cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele menționate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției;
Condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodată, SC FLODO SRL SRL. răspunde privind garanția legală de conformitate, în calitate de vânzător conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mică de 2 ani, garanția de conformitate se reduce la acea perioadă.
Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de Inoglass.ro.
Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostință vânzătorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta până la data aducerii produsului în stare normală de utilizare, respectiv data notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.
Produsele de folosință îndelungată (acele produse complexe, construite din piese și subansambluri, proiectat și construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare și asupra căruia se pot efectua reparații sau activități de întreținere) defectate în termenul de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau atunci când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficientelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depăsește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite în baza garanției comerciale sunt în conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garanția oferită.
Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție.
Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunostință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Reparațiile în perioada post garanție pot dura între 10 – 90 zile. Clientul trebuie să își dea acordul în scris, fără echivoc, în termen de 48h de la comunicarea costului de reparație.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
depanarea / reparația produsului;
înlocuirea partială sau integrală a produsului;
înlocuirea cu produse cu perfomante cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
returnarea contravalorii produsului în situația în care reparația sau înlocuirea nu sunt posibile;
Responsabilitățile clientului
Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fară a se limita la următoarele:
s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
numărul de serie al produsului (S/N – “serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crapături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusări, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE
La aducerea / expedierea produsului pentru garanție te rugăm să ne comunici numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea “ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.
Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie aduse / expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum și o copie a certificatului de garanție emis de Inoglass.ro care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, București.
DEPARTAMENTUL DE SERVICE
În cazul în care optați pentru expedierea printr-o firmă de curierat rapid puteți apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: București: 021 – 9330 / Provincie: 021 – 9282) și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de Inoglass.ro (SC FLODO SRL SRL.). Este foarte IMPORTANT să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mentiunea “ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”. După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat veți fi anunțat privind desfăsurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.
Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina Inoglass.ro (SC FLODO SRL SRL.); expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus. În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul functionează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.
MENȚIUNI IMPORTANTE
Pierderea certificatului de garanție, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ai primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de Inoglass.ro îl poți solicita oricând la adresa: http://www.Inoglass.ro/reclamatii. Pentru a va retrimite certificatul de garanție este necesar să ne comunicați: număr factură, titular, adresa de mail.
În cazul aparatelor de aer condiționat consumatorul pierde garanția în următoarele cazuri:
Aparatul a suferit intervenții din partea unor persoane neautorizate
Aparatele care necesită instalare de personal specializat (aer condiționat, radio-CD player, etc) pierd garanția dacă instalarea nu a fost efectuată de către o firmă autorizată de importator.
Instalarea aparatelor de aer condiționat se face numai de către o firmă autorizată de producător.
În cazul foliilor de protecție pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confecționate) garanția se acordă doar dacă produsul a fost montat într-o unitate GSM autorizată.
Programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse / pierdute în timpul operațiunilor de service. Vă recomandăm realizarea de back-up periodic.
Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozițiilor Codului Civil).
Puteți solicita sprijin pentru a identifica dacă produsul necesită acordarea garanției sau dacă intrunește condițiile de garanție / care este perioada de garanție, precum și care este unitatea de service autorizată cea mai apropiată de domiciliul dumneavoastră completând formularul de mai jos.
În cazul anvelopelor, când defectul de fabricare este constatat după montaj, clientul are obligația să informeze SC FLODO SRL SRL (Inoglass.ro) completânt formularul de service: https://www.Inoglass.ro/reclamații și să anexeze copii după factura de achiziție, certificatul de garanție, certificatul de înmatriculare al autovehiculului, dovada montării într-un service autorizat RAR (deviz de montaj) precum și o informare privind constatarea defecțiunii (poziția de montaj, rularea înregistrată, tipul defecțiunii și împrejurările în care a apărut).
ATENȚIE!
Produsele se trimit în service doar dacă ați completat formularul de mai jos.
Garanția produselor nu este transmisibilă. Corsar Online are obligație contractuală doar față de titularul facturii de achiziție.
Reclamații
Acordăm atenție părerii și întrebărilor tale și încercam să fim cât mai rapizi în ceea ce privește procesarea solicitărilor pe care le primim.
Dacă ai o problemă cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.) ne poți scrie aici.
Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se pot depune DOAR ONLINE.
CUM COMAND?
Comenzile ONLINE au PRIORITATE și garantează preluarea corectă a datelor de facturare și livrare.
I. Online
Pentru a comanda online trebuie să îți creezi un cont pe site-ul Inoglass.ro dacă nu ai deja unul.
Pasul 1
După ce ai ales produsul pe care îl dorești apasă pe butonul “Adaugă în coș”. Produsul va fi adaugat în coșul tău de cumpărături.
Pasul 2
Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă butonul “Coșul meu”.
Pasul 3
După ce ai adaugat toate produsele pe care vrei să le cumperi apasă butonul “Coșul meu”, iar apoi dacă vrei să finalizezi comanda apasă “Vezi detalii coș”.
Pasul 4
În noua pagină care se va încarca îți va aparea opțiunea “Trimite Comanda”. Apasă acest buton și comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
Dacă nu te-ai logat înainte de a începe cumpărăturile ți se va deschide o nouă ferestră în care trebuie să introduci adresa de e-mail și parola;
dacă ești deja logat trebuie doar să introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine și pentru a-ți fi livrate produsele ulterior.
II. Prin e-mail
Poți comanda produsele preferate și completa formularul de contact de pe site: https://www.Inoglass.ro/contact
CUM PLĂTESC?
Numerar (la sediul nostru sau la livrare)
Se plătesc produsele în momentul ridicării de la sediu sau curierului nostru (în cazul produselor livrate în municipiul București). Produsele livrate în București se pot plăti doar numerar (nu se poate plăti cu cardul).

Ramburs
Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.

Plata prin Card
Online pe site-ul Inoglass.ro
Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei);
Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD;
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții;

Ordin de plată
Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail sau fax către client de un agent Inoglass.ro. Contul bancar este trecut în factura proformă în funcție de cererea clientului.
Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la sediu după ce se are evidența intrării banilor în contul bancar al Inoglass.ro.

OPȚIUNI DE EXPEDIERE
Produsele comercializate de către seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi și livrate în ambalajul original al producătorului.
Valoarea totală a transportului va fi afișată în coșul de cumpărături înainte de plasarea comenzii.

*IMPORTANT!
Produsele se pot verifica la livrare doar dacă s-a ales în prealabil opțiunea deschidere colet.
Atât în Craiova, cât și în țară, taxa de transport pentru electrocasnicele mari va fi adaugată automat în coșul de cumpărături.
Livrarea produselor se face până în fața imobilului casă / bloc. Clientul are obligația de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele.
Parteneri: