Politica de retur

Dreptul de retragere sau politica noastră de retur
Inoglass respectă prevederile ordonanței de urgentă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și conferă consumatorului (persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații) dreptul de retur al produselor achiziționate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv în următoarele situații:

Ați primit alt produs / alte produse: în cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul să fie returnat și înlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de către Inoglass
Marfa livrată prezintă deteriorări vizibile: în cazul în care marfa primită prezintă deteriorări vizibile, aveți dreptul să refuzați recepția, chiar la momentul recepției, prin menționarea acestui lucru pe documentul de transport , vă rugăm să verificați integritatea coletului la livrare! În acest caz vă rugăm să ne anunțați imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (același tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.
Fără a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de către consumator în termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor, fără ca acesta să fie nevoit să justifice decizia sa.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul Inoglass.ro. Produsul returnat trebuie să fie, pe cât posibil, în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au insoțit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Dacă marfa comandată este returnată și prezintă următoarele defecte:

zgariată, murdară, taiată, crăpată sau cu urme de lovituri, urme de lichid , sau lipsuri cantitative,
Ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunța unilateral contractul (nu își poate exercita dreptul la retragere) în cazurile prevăzute în art. 16 din ordonanța de urgență 34/2014.

Produse la metru, tăiate, decupate , vopsea mixată colorată , produse lemnoase prelucrate (debitate, cantuite) , produse deteriorate și neacoperite de garanție , produse pe comandă specială.

Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către Inoglass la contact@inoglass.ro sau la telefonul de contact 0251 595 604. Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indica locația Inoglass/ Inoglass unde trebuie returnate produsele. Returul îl puteți face direct în magazin sau, dacă preferați, prin curier la adresa indicată. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metoda potrivită de transport. După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitul Inoglass/ Inoglass, se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client. În cazul în care comanda a fost livrată cu transportul propriu Inoglass/ Inoglass, cu plată ramburs, există și posibilitatea de a primi returnarea în numerar a contravalorii produselor. Această opțiune este disponibilă doar dacă returul se face direct de către client la depozitul sau magazinul de la care s-a făcut inițial livrarea comenzii.

Eventuale nelamuriri și reclamații
În cazul în care aveți nelămuriri sau chiar nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe website-ul Inoglass.ro, vă rugăm să expediați un email în acest sens la adresa contact@Inoglass.ro, în care să menționați cât mai multe detalii în baza cărora sa putem procesa mesajul dumneavoastră. Vă rugăm să vă specificați numele complet, numărul de comandă, pe care le găsiți în mesajul de confirmare primit de la Inoglass.ro in urma validării comenzii dumneavoastră, data la care ați efectuat comanda, data și metoda de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți. Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră și Inoglass/Inoglass, motiv pentru care vă rugăm să verificați cu atenție inserarea lor integrala și corectă în mesajul dumneavoastră.