Politica de retur

Dreptul de retragere sau politica noastra de retur
Inoglass respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Inoglass
Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport , va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! , In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul Inoglass.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:

zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri ,
urme de lichid , sau
lipsuri cantitative,
Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunta unilateral contractul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 16 din ordonanta de urgenta 34/2014.

produse la metru, tăiate, decupate ,
vopsea mixata colorata ,
produse lemnoase prelucrate (debitate, cantuite) ,
produse deteriorate si neacoperite de garanție ,
produse pe comanda speciala.

Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către Inoglass la contact@inoglass.ro sau la telefonul de contact 0251 595 604. Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indica locația Inoglass/ Inoglass unde trebuie returnate produsele. Returul îl puteți face direct în magazin sau, dacă preferați, prin curier la adresa indicată. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metoda potrivită de transport. După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitul Inoglass/ Inoglass, se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client. În cazul în care comanda a fost livrată cu transportul propriu Inoglass/ Inoglass, cu plată ramburs, există și posibilitatea de a primi returnarea în numerar a contravalorii produselor. Această opțiune este disponibilă doar dacă returul se face direct de către client la depozitul sau magazinul de la care s-a făcut inițial livrarea comenzii.

Eventuale nelamuriri si reclamatii
In cazul in care aveți nelămuriri sau chiar nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe website-ul Inoglass.ro, va rugam sa expediați un email in acest sens la adresa contact@Inoglass.ro, in care sa menționați cat mai multe detalii in baza cărora sa putem procesa mesajul dumneavoastră. Va rugam sa va specificați numele complet, numărul de comanda, pe care li găsiți in mesajul de confirmare primit de la Inoglass.ro in urma validării comenzii dumneavoastră, data la care ați efectuat comanda, data si metoda de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți. Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră si Inoglass/Inoglass, motiv pentru care va rugam sa verificați cu atenție inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastră.

SHOPPING CART

close